کلید اسرار این قسمت کلیپس:)

کلید اسرار این قسمت کلیپس:)

سلام یادتونه گفتم ی داستان از کلیپس میزارم که خیلی آموزندست خخخخ من که از کلیپس استفاده نمیکردم تصمیم گرفتم از این به بعد ازش استفاده کنم خخخخخ

 

بخونید خیلی قشنگه

دختر : خاهش میکنم تنهام نذار من بدون تو میمیرم

پسر : همه چی بین ما تموم شدس

دختر:چرا باهام اینکارو میکنی؟

پسر : من کس دیگه ای رو دوس دارم

پسر گوشی رو قطع کرد

دخترک گوشی را بروی تخت پرت کرد و زار زار گریه کرد به سراغ کامپیوترش رفت همینطور به صفحه کامپیوترش که عکس پسر را گذاشته بود خیره ماند همچنان گریه میکرد بسراغ گوشی خود رفت و به پسر پیام داد :وقتی تمام قصه هات هوس بود برای من نفس بود من خودمو میکشم خدافظ پیام درست در ساعت ۳:۳۵ دقیقه نیمه شب برای پسر ارسال شد دختر به سوی پنجره اتاقش رفت و خود را به پایین پرت کرد

صبح روز بعد مادر دختر طبق عادت هر روز به اتاق دختر رفت تا او را بیدار کند وارد اتاق شد کسی را ندید فقط چراغ گوشی دخترک که مدام زنگ میخورد نظر مادر را جلب کرد مادر گوشی را برداشت پیام پسرک را که درست در ساعت ۳:۳۷ دقیقه ارسال شده بود خواند: عزیزم عشقم ببخشید شوخی کردم خاهش میکنم جواب بده فقط یه فرصت دیگه بهم بده مادرب سوی پنجره اتاق رفت درحالیکه گریه میکرد

ناگهان دختر را دید که کلیپسش به بند رخت همسایه گیرکرده او را بالا کشاند

آری آن دو هنوز هم باهم دوست هستن

کلید اسرار این قسمت کلیپس



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت18:32---29 تير 1393


دوست داشتنی علی
ساعت16:35---25 تير 1393
خخخخخخخخخخ[جالب بود ///ولی به نظر من عشق بین پسر و دختر که رابطشون فقط دوستی و هوس هست کشکه /
پاسخ:الان ک دیگ همش شده هوس خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت18:11---23 تير 1393
خخخخخ ایـــــــــــــول داری لیلا

تو ماشالا دست به قلمت خوبه از این داستانا بیشتر بنویس
پاسخ:بله دیگه ولی مشغله زیاده خخخ


ehsan
ساعت11:11---23 تير 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]